piątek, 3 stycznia 2014

SYLWESTER+VIDEO

Hej Promyczki :3

Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia z Sylwestra,oczywiście te w miarę ogarnięte.No i zbiór wszystkich filmików jakie nagrałam,jest on na youtubie ;)

Na początku filmik :



To był mega odlotowy sylwek,dziękuję dziewczyny! ♥ Jesteście niesamowite.Szkoda tylko,że fajerwerek było tak mało,ale cóż.Teraz czas na zdjęcia ;)
















Tak,to byłoby na tyle.Dzisiaj wpadłam na pomysł posta o przyjaźni.Za nie długo się za niego biorę,ale dodam dopiero jutro.Teraz życzę Wam miłego dnia Kociaki :3

16 komentarzy:

  1. Widzę, że Sylwek udany ; )
    Fajny filmik i zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik no i zdjęcia ;3 Widac, że fajnie się bawiłyście ;)
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, pewnie się wybawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ,że Sylwester.udany :))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę sylwester udany jak i u mnie ! ;)
    Filmik mega ♥
    Może obserwujemy ? ;) Jak już zaobserwujesz daj znać a ja zaobserwuję Twój blog. :)

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :) Widać, że było fajnie :D
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie
    maartynaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ,że Sylwester naprawdę udany ;3 Śliczne jesteście i wspaniały filmik !

    http://worldofgumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wyglądałyście! :)
    Super zdjęcia, takie pozytywne ;*

    http://biirdy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Super blog :)
    Moze Obserwacja za obserwacje ? jak tak to zaobserwuj i powiadom mnie u mnie pod notką, rewanż gwarantowany :**********

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że sylwester się udał. Bardzo ładnie wyglądałyście :)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia a Ty jesteś śliczna :) a ostatnie zdjęcie mnie urzekło, haha super piesiu! :)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna! ♥ Meeega ♥ + obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń