środa, 22 stycznia 2014

PROSBA

Hej Skarby :)

Dzisiaj piszę do Was w bardzo ważnej sprawie.A mianowicie-czy moglibyście dać lajka pewnej stronie i zdjęciu?Nie jest to moje zdjęcie ani nic z tych rzeczy.Dobry kumpel poprosił mnie o taki post,ponieważ dla niego to bardzo ważne.Naprawdę bardzo Was proszę :)

Jeżeli dacie już lajka,to proszę o powiadomienie w komentarzu.Kolega sprawdzi czy ten lajk naprawdę został oddany,a ja w ramach wdzięczności skomentuje posty,aa jeżeli blog będzie naprawdę ciekawy to zaobserwuję.

+Proszę nie miejcie mi za złe,że proszę o to.Po prostu chce jak najlepiej spełnić prośbę Kolegi.Zrozumcie..:)

LINKI:

1.Na początku trzeba lajknąć tę stronę - https://www.facebook.com/pfozw

2.A następnie to zdjęcie - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=460456437394102&set=a.460452607394485.1073741837.417787131661033&type=3&theater


Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc.Pewnie niektórzy z Was wiedzą jakie to uczucie wygrać cokolwiek,więc jeszcze raz zachęcam :)



Dobranoc ;*



6 komentarzy:

  1. dałabym lajka, ale na zdjęciu kaja ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. kiniaa-kingaa.blogspot.com :D
    pewnie ci nie dorównuję ale zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaję do obserwowanych ;) !
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam lajka :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobione ! :)
    Przejrzałam twojego bloga, świetny jest :)

    Może wzajemna obs ? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń