sobota, 18 stycznia 2014

LAZY SATURDAY

Heeej ;*

Jakoś nie mam za bardzo dzisiaj weny do pisania,ale jednak stwierdziłam,że coś tam napiszę :D
Za nie długo idę na 'sesje zdjęciową' z Wercią,ale pewnie jak zwykle się na niej pokłócimy.(Tak już mamy,że na zdjęciach zawsze się kłócimy,bo nic nam nie wychodzi xD)



Wczoraj  zrobiłam sobie dwa dobierane warkocze na noc i dzisiaj PO RAZ PIERWSZY W ŻYCIU wyszły mi piękne fale!Jestem tym efektem mega zadowolona i normalnie chyba zrobię filmik jak taką fryzurę wykonać ;)






Zdjęcia dzisiaj wykonywane kamerką internetową,więc wybaczcie jakość.Jutro pewnie dodam zdjęcia z sesji,także będzie spoko :)

Dzisiaj szukałam ciekawych inspiracji i DIY's,no i tak parę rzeczy wpadło mi w oko,w najbliższym czasie muszę je wykonać,tylko najpierw muszę jechać do Csw po rzeczy do tego,bo w mojej miejscowości nic nie ma ;____; 





Teraz lecę na obiad i sesja.Do zobaczenia ;* 
+





12 komentarzy:

  1. miłej sesji ;)
    mam nadzieję,że sie nie poklocicie heh;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam , proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. miłej sesji !
    Wpadniesz do mnie ?
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej sesji :)
    Świetny blog ;)
    No i czekam oczywiście na nowego posta! ;*

    Dodaje do obserwowanych, liczę na rewanż i zapraszam do siebie ;)
    kiniaxall.blogpsot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ja też jak wychodzę to się któcę z moim "fotografem" xD Śliczne zdjęcia!

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obyście się tym razem nie pokłóciły c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże ale ty jesteś piękna♥♥♥♥♥♥♥ o matko jesteś przebudowa *.* trzymam kciuki żebyście się nie pokłóciły !!!!! Zapraszam do mnie :
    Impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też trzymam kciuki o to byście się nie pokłociły :))

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki zebyscie sie nie poklocily xD

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twój uśmiech ! :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne włosy, miłej sesji :) Zapraszam : www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej sesji :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5000 blogów z 22 kategorii.
    zBLOGowani to największy polski serwis skupiający blogi i vlogi. Czytelnikom umożliwiamy obserwowanie blogów oraz tworzenia katalogów ulubionych wpisów. Blogerzy mają dodatkowo możliwość brania udziału w ciekawych akcjach i konkursach oraz dyskusji na forum. Zachęcamy do rejestracji.

    OdpowiedzUsuń