wtorek, 31 grudnia 2013

GOODBYE 2013 ~ WELCOME 2014

Hej Słoneczka! ♥

Ahh,no i w końcu doczekaliśmy się tego sylwestra .O dziwo ten rok minął mi naprawdę szybko,aż sama się dziwie.A jak tak pomyśleć ile w ciągu tego roku się zmieniło...O jeny..Jakby rok temu ktoś mi powiedział jak teraz będzie to pewnie wyśmiałabym go.No ale cóż,trzeba żyć dalej.Nie narzekam ;)



Przygotowałam dla Was zbiór zdjęć z mojego bloga od pierwszego posta 2013 roku - ZAPRASZAM! ;)

 + DO OGLĄDANIA MOŻECIE WŁĄCZYĆ TĘ PIOSENKĘ :



No to jedziemy! ;3



















































































       Teraz pozostało nam tylko powiedzieć : 





16 komentarzy:

  1. PIĘKNIE KONIU <33333333333333333333333333333333333333333333 :***************************************

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjecia ;*

    Udanego Sylwestra ! ^.^

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie że coś ale skopiowałaś jedna dziewczyne

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze ja nigdy nie kopiuje postów i wymyślam sama :) a po drugie nie wiem o czym mówisz bo wymyślałam z moim przyjacielem jaki post napisac i on dal mi pomysl na taki , wiec jak nie wiesz to nie gadaj , bo przed nowym rokiem zawsze jest multum takich postów.Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ;p I nie ma co się anonimami przejmować,oni zawsze tylko obrażają ;)

      Usuń
  10. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. :)
    Więcej informacji na moim blogu:
    http://lofeofflove.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń