niedziela, 29 grudnia 2013

NOWY DESIGN

Hej,hej,heeeej  ♥

Dzisiaj od rana jestem pełna energii i mam wenę na tworzenie nagłówków.Zrobiłam ich już parę,ale ten co dodałam jakoś najbardziej przypadł mi do gustu.



Po raz pierwszy zrobiłam taki nagłówek,który w stu procentach wyraża mnie.Zrobiłam go od początku do końca sama i jestem mega zadowolona.Nie chciałabym aby ktoś go kopiował,bo trochę się napracowałam  ;)

Wczoraj pewien chłopak pokazał mi jakie cudeńka można stworzyć w PAINT'CIE,wystarczy odrobina wyobraźni,czasu iii gotowe.Trening czyni miszcza :3



Teraz muszę już kończyć,bo wbiła do mnie Wercia i będziemy wybierać  ubrania na sylwestra.Trzymajcie się i przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku! ♥








13 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło : d Bardzo fajny efekt !
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. b. ładnie Ci wyszedł nowy nagłówek c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek wyszedł fenomenalny! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-*
    Szczęśliwego Nowego Roku - oby udało się Wam znaleźć dobre kreacje :)

    A co do wywiadu - bardzo chętnie :)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek jest przepiękny! Jeszcze nigdy nie widziałam lepszego! ;D

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że u nas nie ma takich spektakularnych pokazów sztucznych ogni:/. Świetne nagłówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd jest piękny ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog!
    obserwuję i zapraszam do mnie ...

    http://olxaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś moją ulubioną blogerką:) Super nagłowek ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju piękny wygląd ♥ *,*
    thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy post ;) prześliczny nagłówek ;) ogólnie blog świetny ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia nagłówek po prostu genialny dostrzegłam że bardzo lubisz Francję
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJEMY ? JAK TAK TO ZACZNIJ NA 10000% SIE ODWDZIĘCZĘ

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny wygląd ! Lepszego nie widziałam ! Zdecydowanie moja ulubiona blogerka rob to co robisz i nie przestawaj prosze,bo jestes sliczna,masz fajny wyglad i ciekawie piszesz lubie cie prosze pisz :P <33
    obserwuje .

    OdpowiedzUsuń