środa, 4 grudnia 2013

Co mnie denerwuje?

Hei Kochani! ;) ;*
Dzisiaj taki trochę Tag.Dowiecie się co mnie tak naprawdę denerwuje,irytuje lub dołuje.Mam nadzieję,że trochę lepiej mnie przez to poznacie.Możecie również w komentarzach pisać co Was wkurza.A może okaże się,że mamy wiele rzeczy podobnych ;)  !





1.Nienawidzę,gdy ktoś wmawia mi kłamstwa.A tym bardziej,że przeważnie wiem,że kłamie.Wtedy to aż mam ochotę wyśmiać tą osobę prosto w twarz.No,ale nie jestem taka wredna jeszcze i przeważnie czekam na ten moment aż ta osoba sama się wkopie :)

2.Denerwują mnie ludzie,którzy krzywdzą zwierzęta.Nie wiem jak można w ogóle takie coś robić..hej no,w ogóle nie wiem jak można być takim człowiekiem.

3.Ja sama siebie denerwuję,bo jestem strasznie leniwa.To naprawdę męczące,gdy wiem,że muszę się pouczyć.Nie potrafię się sama do tego zagonić,dlatego mam takie oceny jakie mam..Help ;p



4.Chłopacy " JP " co drugie słowo to przekleństwo,a weekend bez jarania,picia i imprezowania to nie weekend.+takie dziewczyny też mnie irytują.. ;/ 

5.Naśmiewanie się ze słabszych i dogryzanie im.

6.Wymądrzanie się i chwalenie.

7.Anonimy na ask'u,które nie raz robią wszystko,żeby zniszczyć człowiekowi życie.Do tego np. obrażanie bezpodstawne. 

8.Wkurza mnie jak ktoś śmieje się z czyjegoś wysiłku.No dajmy przykład:"Ktoś nabija się z mojego bloga" no kurde.Ja przynajmniej poświęcam swój wolny czas,chcę dzielić się z kimś moimi 'przemyśleniami' i po prostu no..lubię to robić.A przecież nikt tu nikogo nie zmusza do wchodzenia i czytania.Takie gadanie jest naprawdę denerwujące,bo ktoś się stara,a dostaje za to kopa w dupe.



9.Wkurza mnie śnieg ;o ! Naprawdę nie lubię śniegu i zimna.Przez to nie można wychodzić na dwór,bo nos od razu odpada.Noo,ale lubię święta,to jest jedyny plus zimy :3

10.Nie lubię,gdy ktoś próbuję mi coś wmówić i jest nachalny.To sprawia,że czuję się taka zakłopotana i nie wiem co ze sobą zrobić.

11.Nazywanie rodziców "stary,stara".

12.Namawianie mnie do czegoś.

13.Gdy coś mi nie wyjdzie,a wiem,że się bardzo starałam.

14.Dołuje mnie mój charakter,bo nie wierzę w siebie i wszystkim się straasznie przejmuję.

15.Wkurzają mnie moje włosy!Nigdy nie chcą się układać,haha ;x 

16.Wykorzystywanie innych.




17.Nienawidzę moich piegów i straaaaasznie zazdroszczę innym dziewczyną.Kiedyś nawet przez to płakałam,ale teraz staram się sobie wmówić,że to czyni mnie wyjątkową haha :D i coś mi to nie wychodzi.

18.Jestem niefotogeniczna,a żeby wyszło mi jedno W MIARĘ zdjęcie muszę zrobić ich z 30.
Do tego teraz to super zimowe światło.To chyba najgorsza rzecz dla blogerek :x

19.Ogólnie denerwuje mnie prawie wszystko,wystarczy jedno złe słowo a potrafię wybuchnąć.No,ale cóż ;)

To by było na tyle.Zapraszam do komentowania i obserwacji ;)


6 komentarzy:

  1. świetne zdjecia, wygladasz pięknie, nie denerwuj się tak ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też denerwują mnie, a raczej nienawidzę ich,a mowa o osobach, które krzywdzą zwierzęta!! ;C

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No podobne jesteśmy :D
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lenistwo- to mnie najbardziej we mnie denerwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię ludzi, którzy źle traktują zwierzęta:c


    http://rosonatorss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się, nie tylko ciebie wkurzają piegi, też nienawidzę swoich :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń