piątek, 14 lutego 2014

WALENTYNKOWO

Hej Serduszka! ♥ :D

Dzisiaj dzień,który wręcz uwielbiam.Zapewne tak samo jak większość singli/singielek ♥
Ale nie ma co przeżywać,warto i tak spędzić miło ten dzień,bo przecież nie trzeba kochać tylko chłopaka czy dziewczynę.Można miło spędzić ten dzień z rodziną,przyjaciółmi...Psem :D Love is love,nie ma podziału.Dlatego ja obchodzę ' forever alonkowe walentynki' z Grześkiem i Mruczkiem.Będzie ciekawie :D



Mam ochotę obejrzeć dzisiaj jakiś fajny film,spojrzałam w sklepie na 'meksykańskie' chipsy i od razu skojarzyły mi się ze Scoobie Doo.Dlatego pewnie będę oglądać mojego ulubionego psiaka :D Czasem lubię sobie pooglądać różne bajki,tak samo jak jestem fanką serialu na CN 'Pora na przygodę' czy 'Chojrak Tchórzliwy Pies'. ;)



Jak widać outfit dzisiaj bardziej romantico,ale to tylko tak do zdjęć.Już mam na sobie bluzę i zwyczajne spodnie.Jakbym w takim stroju wyparowała na dwór to nieźle by było.
Ogólnie jakie Wy macie plany na dzisiejszy dzień?Też tak romantycznie jak ja zapewne :D



Zakochanym parom życzę miłości,miłości i jeszcze raz miłości.A singlom...Hmm..W sumie też miłości,także powodzenia w szukaniu drugiej połówki ;* 



5 komentarzy:

  1. Fajny post ! obserwuje i licze na to samo !

    http://raspbberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie z Walentynkami <3
    Świetny GIF : ))
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem singlem może dlatego że mam 13 lat i jeszcze nie śpieszę się do szukania 2 połówki :) Śliczny gif *.*

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj!
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś i masz przeslodkie to lustereczko też takie chce! :D Lampki świetnie wyglądają na łóżku. Ochh... jak mi się marzy takie łóżko :(
    ładna sukienka i świetnie do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie lampki w pokoju są świetne! Sama mam sporo :D


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń