niedziela, 23 lutego 2014

TAG:25 FAKTOW O MNIE

Cześć Kochani! ;*

Dzisiaj mam dla Was 25 faktów o mnie.Może dowiecie się o mnie czegoś nowego ;)

1.Strasznie boję się pająków,węży,skorpionów i dżdżownic.Są dla mnie ohydne.
2.Jestem baaaadzo wstydliwa.Denerwuje mnie ta cecha charakteru,ale cóż ;x
3.Uwielbiam dekorować wnętrza.
4.Ogólnie ciężko mi się zabrać za sprzątanie,ale jak już się wezmę to nie mogę przestać.W pokoju muszę mieć wszystko poukładane i czyste,bo inaczej źle się w nim czuję.


5.Nienawidzę,gdy ktoś ma tą samą rzecz czy ubranie co ja xD
6.Uwielbiam język włoski i hiszpański.
7.Chciałabym mieszkać w Ameryce Południowej (Buenos Aires) albo we Włoszech.
8.Łatwo mnie urazić i wszystko biorę sobie do serca.


9.Uważam,że nie ubieram się najgorzej.Całkiem lubię swój styl ;p
10.Jestem leniuch :D I to taki leniuch leniuch.Nic mi się nigdy nie chcę ;x
11.Jak chcę to potrafię się dobrze uczyć,ale z racji tego,że jestem leniuchem ciężko z tym u mnie..Ale ostatnio jest coraz lepiej z nauką! :D
12.Mam świetnych przyjaciół,którzy zawsze pomogą :3


13.Uważam,iż uczuciowa ze mnie dziewczyna.Czasem aż za bardzo ;x
14.Chciałabym być aktorką,a najbardziej chciałabym grać w dramatach albo przygodowych :D
15.Wiele osób mówi mi,że jestem zabawna.No i większość mówi,że lubi u mnie poczucie humoru ;)
16.Praktycznie CAŁY CZAS śpiewam.Mama ma mnie czasem dość,chodzę i śpiewam xD


17.Jestem wybredna co do jedzenia,ubrań i ogólnie.
18.Zapuszczam włosy,od wakacji urosły mi z 7 cm. 
19.Nienawidzę,gdy ktoś wie więcej o mnie niż ja sama ;)
20.Jestem strasznie niefotogeniczna.


21.Uwielbiam robić różne fryzury i makijaże.Często wieczorami maluję mamę.
22.Ciężko mi zapomnieć o osobach,które były dla mnie ważne.
23.Boję się klaunów i mimów.Są przerażający ;o !
24.Nienawidzę imprez.W tych czasach u 15-o latki to rzadko spotykane xD
25.Jestem przyjazna dla osób,które są przyjazne dla mnie..Ale jeśli dowiem,że ktoś obgaduje mnie za plecami,to na moją pomoc czy coś w tym stylu nie ma co liczyć.Chociaż ogólnie nie jestem mściwa i szybko wybaczam ;)



4 komentarze:

  1. Wiele można się o Tobie dowiedzieć :)
    Też jestem niefotogeniczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię imprez, jedynie domówki :) Więc pjonteczka! Tak samo cały czas śpiewam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Incredible points. Great arguments. Keep up the amazing work.


    My blog - a nie inny

    OdpowiedzUsuń