środa, 24 grudnia 2014

WESOLYCH SWIAT

Hoł hoł hoł Kochani! ♥
Chcę Wam życzyć - zdrówka, radości, pieniędzy, szczęścia, uśmiechu na twarzy i spełnienia wszystkich, nawet tych najskrytszych marzeń, po prostu - CZEGO SOBIE ZAPRAGNIECIE.
Ja już wzięłam prysznic, umyłam włosy i myślę jaką fryzurę wykombinować. Od rana pomagałam mamie, więc teraz czas na przygotowanie do kolacji. Zaraz będę malować paznokcie, ubiorę się i tak jakoś czas zleci. Nie mogę się doczekać do otworzenia mojego prezentu, bo w końcu doczekałam się telefonu! Naprawdę mój stary już mi uprzykrzał życie. Do stołu zasiadamy o godzinie 18:00, więc ten wolny czas przeznaczę również na pobranie jakichś ładnych kolęd. Zastanawiam się jeszcze czy iść na Pasterkę. W sumie może pójdę, ale tak szczerze  to po co? Będę tak śpiąca, że zapewne zasnę w ławce bądź będę taaak zmęczona, że jedyne o czym będę myślała to - ŁÓŻKO.
Tak czy inaczej - jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT!


5 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt i udanego Sylwestra :)
    http://dennaystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och nowy telefon, też mi się marzy ale nie dostalam, dostalam pieniążki od rodziców :) tel innym razem kupię.
    Widze przygotowania staranne do świąt, ja jakoś nie czułam wczoraj atmospey..
    Wzajemnie wesołych świat! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze zasypiam na pasterce :D Fajnie że dostała wymarzony prezent.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń