środa, 9 kwietnia 2014

DIY's inspirations

Heej Kochani c:

Dzisiaj pokażę Wam parę inspiracji DIY,które mam zamiar wykonać w najbliższym czasie.Głównie chodzi tu o dodatki do pokoju.Nie jest ich dużo,ponieważ ciężko trafić w mój gust,dlatego tak mało tych pomysłów.









A jeśli chodzi ogólnie co u mnie,to powiem Wam,że ostatnio naprawdę nic mi się nie chce,ale daję radę.W maju zacznie się pełno koncertów,a zakończenie roku mam 18 czerwca (Yeah! :3) teraz tylko przeboleć ten kwiecień i testy.Potem będzie z górki,tylko jeszcze jakoś wyjść z dobrą średnią.No jakoś to będzie ;)

18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na balony ;3 Powodzenia na testach !

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze świetne, super to wygląda :)

    Zapraszam serdecznie na nowego posta :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, super pomysły :) Najbardziej podoba mi się ten przed ostatni :) Chyba sobie takie coś zrobię!

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły skorzystam ;)

    Zapraszam:
    >>Mój blog<< :D

    obs za obs ty 1 napisz mi w kom. już i wklej link do tw bloga

    Jeśli ktoś ma bloga już długo, ale uważa że mój też ma szanse mimo że jest nowy niech napisz kom. lub emial : marta.martini00@gmail.com że chcesz ze mną współpracować.

    Polegałoby to na tym że w gadżetach ty i ja napisalibyśmy w tytule: Polecam zobaczyć , w treści link do bloga,
    więcej info. lub zmiany pisz email :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha zabawne są te balony :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomysły,strasznie podobają mi się to ostatnie diy!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdro, ja mam zakończenie 28 ;_; obserwuję <3
    może się Tobie spodoba --> pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. te balony są takieee świetne! *o*
    *SPAM
    Jeżeli miałabyś troche czasu mogłabym prosić, abyś poklikała trochę w linki z tej notki:
    http://miauczak.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    ?
    To dla mnie ważne, bo od tego zależy moja współpraca z tą firmą. Dziękuję z góry! :) Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na balony :)
    zapraszam ;) acneass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie DIY ;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. balony w kształcie lodów - genialne! :D

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham DIY. Szkoda tylko ,ze nigdy nie mam czasu aby je robić :( Co ty na wspólną obserwacje blogów? :D Odpowiedź u mnie,zapraszam www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pomysły, uwielbiam DIY na pewno coś z tego wypróbuję !
    Pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń