niedziela, 30 marca 2014

Zgrupowanie 2014

Hej Kochani! ;*

Przepraszam,że nie napisałam w piątek czy wczoraj,ale byłam na zgrupowaniu z chóru.Wyjechałam zdrowa,a teraz ledwo co mówię.I tak jest lepiej,bo po przebudzeniu nic nie mogłam mówić i aż mi łzy leciały.Sama z siebie się śmiałam i jednocześnie płakałam.Super :D

/Misia/Ja/

Tak czy siak strasznie mi się nudziło.Caały czas były próby,dosłownie.Po 2 godziny i 10 minut przerwy,nie licząc przerw na śniadanie,obiad i kolację.Wieczorami było najlepiej,spokój i gadanie do 2 w nocy.Chociaż w piątek padłam w sumie po 22.Oczywiście nie zabrakło sesji na dworze.Ahh,było tak ciepło,a my cały czas w szkole.No,ale co tam.W końcu pojechałyśmy pracować,bo już 12 maja zaczną się koncerty w Grucznie,Przysiersku itp. jednak to się opłaci,bo w czerwcu Francjaa ♥
 Macie tutaj fotki i do następnego ;)

/od góry-Ania/Pan Andrzej/Misia/Ja/Mruki/


/hahah/




/Hahah/
















5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ! :* Jeeeeju, zazdroszczę Francji :o. Moja dwie koleżanki z klasy też jadą do Francji z chóru :c :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAm nadzieję, zę głos wróci ;d Piękne zdjęcia ♥ haha

    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    kuruj się i mam nadzieję, że uda Ci się wyjechać do Francji ;>

    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna .. wiem jak taki ból gardła potrafi dać w kość .. Głowa do góry i się kuruj :)
    Widzę Convers <3 Najlepsza firma jaką znam .

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia, widac ze dobrze czujecie sie w swoim towarzystwie :) Zazdroszcze ze umiesz spiewac. Ciekawy blog i posty.

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń