poniedziałek, 30 września 2013

Dzień Chłopaka ♥

Hej Hej ;3 !

Droodzy Chłopcy-Życzę Wam jak najwięcej uśmiechu na buźce,miłoości,pięniędzyy,no po prostu czego sobie zapragniecie,żebyście już zawszę byli szczęśliwi ;)

Dzisiaj wbrew pozorom ( bo poniedziałek.) był bardzo fajny dzień.Chłopcy z mojej klasy dostali batona,wafelka i lizaka (chyba jakoś tak to było xd) noo i mam nadzieję,że im się skromny prezencik podobał ;)
Nagrałam filmik z okazji Dnia Chłopaka,taki trochę spontan,ale nie wiem czy go dodam,boo,boo...bo mama mi przerwała kurde xd ale coś tam z tego wyjdzie,więc zaraz biorę się za przeróbkę ^^




Jutro z naszej gimbazy jedziemy do Chełmna,na basen :D Mam nadzieję,że będzie fajnie.A w piątek mam zbiórkę żywnościi i będę w sklepie z kumpelami,więc też będzie pewnie jakiś odpał :D !


A Wy jakie macie plany na ten tydzień? ;)





*Ostatnio z Kinią bardzo nam się nudziło i zaczęłyśmy nagrywać jakiś dziwny filmik :D

LINK ------> http://www.youtube.com/watch?v=Dh0hfp73gp4

1 komentarz: