czwartek, 22 sierpnia 2013

Chillout and Pizza *-* + filmik.

Hej Robaczki! ;*

Dzisiaj taki dzień na luzie,mam zamiar NIC NIE ROBIĆ.
Oglądać 4 część Harrego Pottera i objadać się łakociami :3

Byłam dzisiaj od 11 w Świeciu i dokupiłam sobie resztę ćwiczeń do szkoły,która jest już niestety za tydzień.Poszłam z mamą do fryzjera i w końcu mam krótszą tą moją grzywkę.Teraz układa się sama,bez tej tony lakieru ;)
Kupiłyśmy dla nas pizze i pierogi z kapustą,od razu jak wróciłyśmy to zrobiłam jedzonko,i tak od tego momentu się 'chil'uje' :3


Mniam,mniam *o*

 Wczoraj anonim na asku podał mi pełno pomysłów na posty,więc teraz się już mnie nie pozbędziecie,bo mam dla Was wyśmienite posty..tak jak moja pizza ♥ :D

DODAŁAM FILMIK NA YT - http://www.youtube.com/watch?v=pUtZN3O3CFI ♥



          Mój Maniuś oczywiście musiał wejść w kadr :D

Również ten anonimek podsunął mi pomysł,że mogę kończyć lub rozpoczynać posty tkz 'sucharami' ,bo zauważył,że już kiedyś tak robiłam,a że mi się ta myśl spodobała to? ......

-DLACZEGO NAPOLEON ZSZEDŁ PO SCHODACH?
-BONAPARTER.


I ostatnio fotka,pokazująca to jak dzisiaj noł lajfie ♥







6 komentarzy:

  1. Mniam *.* Pizza ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pizzę. Czemu mi to robisz? :D
    Dobry suchar!

    http://fallenna.blogspot.com - zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny klimat bloga
    super zdjęcia
    obserwujemy?
    http://3nomoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem takie leniwe dni sa potrzebne :))

    OdpowiedzUsuń