czwartek, 4 lipca 2013

w Irlandii ♥

Cześć ! :D
Od wczoraj jestem już w Irlandii i wiem , że miałam napisać o tym jak było  w Bułgarii i na Węgrzech,ale jak tak pomyślałam to po co? Bo tam było po prostu fajnie,codziennie plaża i miasto.Tak było przez prawie 2 tyg.więc w sumie nie ma co opowiadać.Było po prostu fajnie ^^


A w Irld będę może nawet całe wakacje.. Nie wiem ..  Na razie  nie mam jakiś szczególnych planów,ale wczoraj w autobusie poznałam świetną Polkę z Belfastu i powiedziała , że jak będzie mi się nudzić to mam pisać do niej na fb i oprowadzi mnie właśnie po tym mieście . ^^

Postaram również nagrać jakieś filmiki , w domu , jeszcze przed Bułgarią nagrałam TAG:Moje sekrety.I chyba dzisiaj go przerobię i wstawię,bo dosyć mi się spodobał ten filmik ;)

Życzę udanego dnia i trzymajcie się ;* ♥

*Mam czarne włosy ^^



1 komentarz:

  1. Oby pobyt w Irlandii był udany :)


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że się zgadzasz lub, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń